SLÁNSKÉ NOVINY

Jak jsou spokojeni občané se službami města.

2014-03-20 18:11:14, - redakce

Řada slánských občanů, odhadem kolem třech tisíc, je odkázána na dodávky tepla a teplé vody z centrálních systémů vlastněných městem a provozovaných firmou RDK.

Nedávný průzkum či anketa uveřejněná na stránkách www.slanske-noviny.cz dala možnost všem občanům města vyjádřit  jejich spokojenost či nespokojenost s poskytováním této služby. Průběžné výsledky této ankety si mohl každý čtenář Slánských novin zjistit přímo na naší hlavní stránce, ale je jistě vhodné je souhrnně zrekapitulovat.

Celkem v této anketě, která běžela na našich stánkách více než měsíc (od konce ledna do začátku března) hlasovalo 776 občanů.
25% z nich (přesně 194) vyjádřilo spokojenost s poskytování této služby firmou RDK.
Přibližně 6% respondentů deklarovalo určité smíření se současným stavem, kdy nemají žádnou možnost výběru. A celých 70% občanů, kteří se této ankety zúčastnili, vyjádřili svoji nespokojenost se službami RDK. Dá se odhadnout, že  jejich nespokojenost pramení především z výše účtované ceny tepla, která je vysoko nad republikovým průměrem, a možná i z přístupu firmy RDK při jednání s občany.
Téměř polovina respondentů (42%) se domnívá, že tuto službu, tedy dodávky tepla a teplé vody, by město mělo zajišťovat přímo, nikoliv prostřednictvím dalších firem.